کره زمین را به کمک کاپیتان جیمز سپری کردیم، با گذر از کاروانسراها، قاره های آن را کشف کردیم و حالا نوبت سفر دیگری است که امیدواریم در این سفر هیجان انگیز نیز همراهمان باشید تا بخش دیگری از استار را باهم ببینیم و یاد بگیریم که چه کارهایی باید انجام دهیم تا به نتایج بهتری دست یابیم.

راهنمای کهکشان

کهکشان استار همانند یک کهکشان واقعی شما را به سفر میان سیارات مختلف می‌برد، سفر ما در کهکشان راه شیری اتفاق می‌افتد. در ابتدای ورود به کهکشان سیاره زمین را می‌بینیم که با رنگ های سبز و آبی خودنمایی می‌کند، با گذر از 6 ایستگاه فضایی که در این سیاره نهفته است راه برای رسیدن به سیاره کپلر باز می‌شود.

بازی در کهکشان

گذر از ایستگاه های فضایی کپلر شوق فضانوردی را در ما هر چه بیشتر کرده و ما را به سیاره نپتون می‌رساند. اما هنوز کهکشان راه شیری تمام نشده است و سیارات دیگری نیز وجود دارد که باید آنها را فتح کنیم و پرچم استار را در آنها به احتزاز درآوریم.

مقصد بعدی ما در کهکشان سیاره اورانوس است وقتی این سیاره را به سلامت پشت سر گذاشتیم، مجوز گنج درون این سیاره را به دست آورده‌ایم که این گنج کارت هدیه سایت این‌چند و دیجی کالا است. حال با گذر از اورانوس، به سیاره ساترن با رنگ زرد هیجان انگیز خواهیم رسید، گنج های ساترن اما بسیارند، از فلش تا قهوه ساز، از کیف چرم تا  ساعت هوشمند و مسواک برقی. سپس به جنجالی ترین سیاره کهکشان استار یعنی ژوپیتر می‌رسیم که جوایز آن بسیار ارزشمند است. دوربین چاپ سریع، هدفون بی سیم سامسونگ برس حرارتی و پلی استیشن تنها بخشی از جوایز این بخش است.

اما این آخر ماجرا نیست، منظومه های دیگر را ما باید کشف کنیم چرا که این مسیر بی انتهاست.

بازی در کهکشان

همانطور که گفتیم بازی در کهکشان از سیاره زمین شروع می‌شود، هر سیاره 6 ایستگاه فضایی دارد. بازی به این صورت است که وارد هر ایستگاه فضایی که شویم مقداری سکه پرداخت کرده و چند برابر آن سکه طلا دریافت می‌کنیم. با شروع بازی 10 موضوع برای ما نمایش داده می‌شود که می‌توانیم هر موضوع را یک بار انتخاب کرده و به یک سوال از این موضوع پاسخ دهیم.

سوالات در کهکشان

در هر ایستگاه فضایی به تعداد ستاره های کهکشان راه شیری سوال وجود دارد که با پاسخ به آنها مجوز عبور از آن ایستگاه فضایی را کسب می‌کنیم؛ به این صورت که در هر مرحله 10 سوال پیش رو داریم. 5 سوال اول 4 گزینه ای است که با دادن پاسخ صحیح به این سوالات می‌توانیم میزان مشخصی سکه طلا دریافت کنیم، این قسمت اولین نقطه آسایش ما در هر ایستگاه فضایی است. یعنی در این ایستگاه می‌توانیم بازی را تمام کرده و سکه های طلای موجود در 5 سوال اول را ذخیره کنیم و به مرحله بعد برویم؛ اما اگر بازی را ادامه دادیم، سوال 6 ام تا 8ام بصورت 5 گزینه ای برای ما ظاهر می‌شود تا به نقطه آسایش دوم برسیم. در این نقطه نیز می‌توانیم بازی را به اتمام برسانیم.

سوالات در کهکشان

یادتان باشد اگر بین نقطه های آسایش ببازیم، سکه های طلا را کسب نخواهیم کرد. 2 سوال آخر تا پایان ایستگاه فضایی بصورت 6 گزینه ای بوده و ما با پاسخ دادن به این سوالات می‌توانیم تمام سکه‌های طلای هر ایستگاه فضایی را دریافت کنیم.

بسته های کمکی در کهکشان

هنگامی که به سوالات پاسخ می‌دهیم، متوجه می‌شویم که بسته های کمکی در سمت راست هر سوال برای ما در نظر گرفته شده است که می‌توانیم برای پاسخ دادن به سوالات دشوار از آنها استفاده کنیم. این بسته ها عبارتند از:

خردجمعی: با استفاده از این بسته کمکی می‌توانیم بفهمیم بیشتر کاربران به کدام گزینه پاسخ داده‌اند.

افزایش زمان: با انتخاب این گزینه می‌توانیم زمان بیشتری برای خود بخریم تا به سوال پاسخ دهیم.

آسان کننده: با استفاده از این گزینه سوال برای ما تغییر کرده و فرصت پاسخ دادن به سوال آسان‌تری را به دست می‌آوریم.

حذف گزینه: این بسته، 2 گزینه را برای ما حذف کرده و انتخاب ما را ساده تر می‌کند.

یادتان باشد بسته های کمکی یاور ما برای عبور از ایستگاه هاست ولی از یک جایی به بعد این خود ما هستیم که فضانورد شده ایم و نیازی به این بسته ها نخواهیم داشت.

سکه طلا در کهکشان

کهکشان مکانی برای تبدیل سکه نقره به طلا و رسیدن به جوایز استارباکس است. هر ایستگاه فضایی را که با موفقیت طی کنیم، میزان سکه طلا بیشتری به دست آورده و راه خود را برای رسیدن به جوایز ارزنده از قبیل گوشی موبایل، هارد، ایکس باکس و … باز می‌کنیم.

و اینگونه کهکشان را با موفقیت طی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا در مطال بعدی به گوشه‌ای دیگر از استار سفر کنیم.